BLOG
Przestań sabotować swoje własne działania! Facebook to obecnie najpopularniejsza platforma społecznościowa – miesięcznie odwiedza ją 2,93 miliarda użytkowników (Statista 2022). Oczywiście, pojedyncza marka nie ma szans dotrzeć do wszystkich, ale…
Czytaj więcejTylko 51% firm korzysta z technik zwanych social listening lub social monitoring – podaje Socialbakers. Pozostałe 49% biznesów omija okazja na efektywny rozwój i skuteczne wyciąganie wniosków, bowiem oba narzędzia…
Czytaj więcejKolejny poniedziałek, a Ty nie masz pomysłu na posta? Nic nie szkodzi – każdy marketingowiec ma taki dzień! Nasza praca polega na ciągłym wpadaniu na nowe pomysły, a te niestety…
Czytaj więcejPandemia przyspieszyła tylko to, co trwało od lat – ekspansję Internetu w kolejne obszary życia konsumentów. Dzisiaj korzystamy z mediów inaczej, niż 10 lat temu, a zatem przedsiębiorcy i firmy…
Czytaj więcejZa każdego dolara wydanego w Google Ads, przedsiębiorstwa zarabiają średnio 2$ – tak donosi Google. 65% klientów, którzy dokonali zakupu, trafili na stronę poprzez reklamy PPC – to z kolei…
Czytaj więcejJak sprawdzić, czy nasze posty na mediach społecznościowych przynoszą zysk? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie może przysporzyć wiele trudności. Na co dzień jesteśmy zbyt zajęci obowiązkami, aby zwracać uwagę na…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 44
- Następne »