BLOG

Jak nie wtopić pieniędzy w kampanię na Facebooku

Jak nie wtopić pieniędzy w kampanię na Facebooku

28 czerwca 2022

Przestań sabotować swoje własne działania! Facebook to obecnie najpopularniejsza platforma społecznościowa – miesięcznie odwiedza ją 2,93 miliarda użytkowników (Statista 2022). Oczywiście, pojedyncza marka nie ma szans dotrzeć do wszystkich, ale…

Czytaj więcej
Słuchaj tak, żeby usłyszeć. Przewodnik po social listening

Słuchaj tak, żeby usłyszeć. Przewodnik po social listening

21 czerwca 2022

Tylko 51% firm korzysta z technik zwanych social listening lub social monitoring – podaje Socialbakers. Pozostałe 49% biznesów omija okazja na efektywny rozwój i skuteczne wyciąganie wniosków, bowiem oba narzędzia…

Czytaj więcej
Inspiracje dla Twojego fanpejdża

Inspiracje dla Twojego fanpejdża

16 czerwca 2022

Kolejny poniedziałek, a Ty nie masz pomysłu na posta? Nic nie szkodzi – każdy marketingowiec ma taki dzień! Nasza praca polega na ciągłym wpadaniu na nowe pomysły, a te niestety…

Czytaj więcej
Jak media społecznościowe w Polsce zmieniły się przez 10 lat?

Jak media społecznościowe w Polsce zmieniły się przez 10 lat?

7 czerwca 2022

Pandemia przyspieszyła tylko to, co trwało od lat – ekspansję Internetu w kolejne obszary życia konsumentów. Dzisiaj korzystamy z mediów inaczej, niż 10 lat temu, a zatem przedsiębiorcy i firmy…

Czytaj więcej
Reklamy PPC - jak się do tego zabrać?

Reklamy PPC – Facebook Ads i Google Ads. Jak się do tego zabrać?

26 maja 2022

Za każdego dolara wydanego w Google Ads, przedsiębiorstwa zarabiają średnio 2$ – tak donosi Google. 65% klientów, którzy dokonali zakupu, trafili na stronę poprzez reklamy PPC – to z kolei…

Czytaj więcej
Wskaźniki KPI na platformach społecznościowych

Wskaźniki KPI na platformach społecznościowych

19 maja 2022

Jak sprawdzić, czy nasze posty na mediach społecznościowych przynoszą zysk? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie może przysporzyć wiele trudności. Na co dzień jesteśmy zbyt zajęci obowiązkami, aby zwracać uwagę na…

Czytaj więcej