BLOG
Użytkownik, robiąc w Internecie zakupy, wcale nie spędza dużo czasu na jednej witrynie. Wręcz przeciwnie: jeśli od pierwszego wejrzenia nie podoba mu się to, co widzi, to błyskawicznie wciska czerwony…
Czytaj więcejChoć przygotowanie witryny ofertowej firmy jest pierwszym wyzwaniem dla każdego biznesu, to cały proces wcale nie jest taki prosty, jak mogłoby się wydawać. Ustalenie, co, gdzie i w jaki sposób…
Czytaj więcejCzy przeglądałeś kiedyś Facebooka i pomyślałeś, że jakiś fanpage marki wygląda źle? Aby profil wyglądał zachęcająco, nie wystarczy tylko kilka zdjęć. Zmysł estetyczny to jedno, a kwestie techniczne to drugie.…
Czytaj więcejJak często mierzysz się z niezadowoleniem Klienta? W każdej firmie ten temat może wyglądać odrobinę inaczej: małe przedsiębiorstwo przejmuje się każdą reklamacją, bo jest ich tak mało; w dużym biznesie…
Czytaj więcejIstnieje jeden wyznacznik dobrego managera i jest nim umiejętność zarządzania. Wiele osób źle pojmuje tę rolę i wyobraża sobie, że wystarczy chwalić lub karcić swoich pracowników; że kluczową rolą jest…
Czytaj więcejKey Performance Indicators to dziwny skrót, który od pierwszego rzutu oka kojarzy się z korporacjami. Jest to jednak przede wszystkim ważny dla biznesu wskaźnik, który umożliwia efektywne mierzenie, czy cele…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 44
- Następne »