BLOG

Czy nachalność w sprzedaży się opłaca?

Czy nachalność w sprzedaży się opłaca?

27 marca 2022

„Panie Kliencie, wszystko zrobimy pięknie i terminowo, proszę się nie martwić! Tylko trzeba szybko podejmować decyzję, bo mamy ostatnie wolne miejsce w grafiku.” Podczas naprawy samochodu jeden mechanik mówi powyższy…

Czytaj więcej
Jak budować treści na stronę internetową: sklep online

Jak budować treści na stronę internetową: sklep online

21 marca 2022

Użytkownik, robiąc w Internecie zakupy, wcale nie spędza dużo czasu na jednej witrynie. Wręcz przeciwnie: jeśli od pierwszego wejrzenia nie podoba mu się to, co widzi, to błyskawicznie wciska czerwony…

Czytaj więcej
Jak budować treści na stronę internetową: B2B

Jak budować treści na stronę internetową: B2B

15 marca 2022

Choć przygotowanie witryny ofertowej firmy jest pierwszym wyzwaniem dla każdego biznesu, to cały proces wcale nie jest taki prosty, jak mogłoby się wydawać. Ustalenie, co, gdzie i w jaki sposób…

Czytaj więcej
Nie publikuj takiej grafiki! 4 najczęstsze błędy w social mediach

Nie publikuj takiej grafiki! 4 najczęstsze błędy w social mediach

9 marca 2022

Czy przeglądałeś kiedyś Facebooka i pomyślałeś, że jakiś fanpage marki wygląda źle? Aby profil wyglądał zachęcająco, nie wystarczy tylko kilka zdjęć. Zmysł estetyczny to jedno, a kwestie techniczne to drugie.…

Czytaj więcej
Czy niezadowolony Klient to koniec świata?

Czy niezadowolony Klient to koniec świata?

27 lutego 2022

Jak często mierzysz się z niezadowoleniem Klienta? W każdej firmie ten temat może wyglądać odrobinę inaczej: małe przedsiębiorstwo przejmuje się każdą reklamacją, bo jest ich tak mało; w dużym biznesie…

Czytaj więcej
Być albo nie być dobrym managerem - zarządzanie rutyną

Być albo nie być dobrym managerem – zarządzanie rutyną

21 lutego 2022

Istnieje jeden wyznacznik dobrego managera i jest nim umiejętność zarządzania. Wiele osób źle pojmuje tę rolę i wyobraża sobie, że wystarczy chwalić lub karcić swoich pracowników; że kluczową rolą jest…

Czytaj więcej