BLOG
Key Performance Indicators to dziwny skrót, który od pierwszego rzutu oka kojarzy się z korporacjami. Jest to jednak przede wszystkim ważny dla biznesu wskaźnik, który umożliwia efektywne mierzenie, czy cele…
Czytaj więcejNa szczęście coraz częściej mówi się o niemarnowaniu zasobów: oszczędzaniu jedzenia, przerabianiu starych ubrań, oddawaniu śmieci do recyklingu. Na szczęście każda firma również może zastosować tę regułę… na swojej stronie…
Czytaj więcejJak to się dzieje, że nawet najlepszy plan na zwiększenie sprzedaży potrafi wziąć w łeb? Problemy zazwyczaj nie wynikają z tego, że ktoś się nie przyłożył do pracy, a z…
Czytaj więcejJak rozpocząć dobrze Nowy Rok? Z garścią statystyk, które pomogą Ci przemyśleć dotychczasowy marketing i zaplanować nowe strategie. Czy warto korzystać z grafik, a może lepiej przerzucić się na wideo?…
Czytaj więcejBardzo łatwo jest przekonać użytkownika, by zamiast konkurencji wybrał naszą firmę. W przeróżnych poradnikach znajdziemy wskazówki, które zwiększą atrakcyjność oferty w jego oczach; ale jeśli chodzi o porzucone sklepowe koszyki,…
Czytaj więcejW czym czujesz się najlepiej? Wolisz pisać teksty, prowadzić webinar czy robić zdjęcia? Każdy z nas ma jakieś medium, które najbardziej mu odpowiada, jeśli chodzi o marketing. I zazwyczaj są…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 44
- Następne »