BLOG

Wskaźniki KPI. Co i jak mierzyć?

Wskaźniki KPI. Co i jak mierzyć?

16 lutego 2022

Key Performance Indicators to dziwny skrót, który od pierwszego rzutu oka kojarzy się z korporacjami. Jest to jednak przede wszystkim ważny dla biznesu wskaźnik, który umożliwia efektywne mierzenie, czy cele…

Czytaj więcej
Recykling na Twojej stronie internetowej

Recykling na Twojej stronie internetowej

11 lutego 2022

Na szczęście coraz częściej mówi się o niemarnowaniu zasobów: oszczędzaniu jedzenia, przerabianiu starych ubrań, oddawaniu śmieci do recyklingu. Na szczęście każda firma również może zastosować tę regułę… na swojej stronie…

Czytaj więcej
Jak NIE zarządzać sprzedażą. 3 podstawowe błędy

Jak NIE zarządzać sprzedażą. 3 podstawowe błędy

27 stycznia 2022

Jak to się dzieje, że nawet najlepszy plan na zwiększenie sprzedaży potrafi wziąć w łeb? Problemy zazwyczaj nie wynikają z tego, że ktoś się nie przyłożył do pracy, a z…

Czytaj więcej
Marketingowe statystyki na 2022 rok

Marketingowe statystyki na 2022 rok

22 stycznia 2022

Jak rozpocząć dobrze Nowy Rok? Z garścią statystyk, które pomogą Ci przemyśleć dotychczasowy marketing i zaplanować nowe strategie. Czy warto korzystać z grafik, a może lepiej przerzucić się na wideo?…

Czytaj więcej
Nie ma nic gorszego niż klient, który się rozmyślił

Nie ma nic gorszego niż klient, który się rozmyślił

17 stycznia 2022

Bardzo łatwo jest przekonać użytkownika, by zamiast konkurencji wybrał naszą firmę. W przeróżnych poradnikach znajdziemy wskazówki, które zwiększą atrakcyjność oferty w jego oczach; ale jeśli chodzi o porzucone sklepowe koszyki,…

Czytaj więcej
Narzędzia marketingowe, których warto używać

Narzędzia marketingowe, których warto używać

11 stycznia 2022

W czym czujesz się najlepiej? Wolisz pisać teksty, prowadzić webinar czy robić zdjęcia? Każdy z nas ma jakieś medium, które najbardziej mu odpowiada, jeśli chodzi o marketing. I zazwyczaj są…

Czytaj więcej