BLOG
Czy w 2022 roku techniki sprzedaży są jeszcze w ogóle potrzebne? – takie pytanie można sobie zadać, czytając o marketingu z początku XXI wieku. Pojawiają się tam przykłady takich działań,…
Czytaj więcejZnacznie prościej jest przygotować nieskuteczną kampanię marketingową, niż taką naprawdę dobrą. Dlatego w tym artykule zaczniemy od łatwiejszego zadania i popełnimy pięć błędów, żeby każdy czytelnik mógł się na nich…
Czytaj więcejSłowa mają wielką moc. Czasem nie zdajemy sobie nawet sprawy z tego, jaki wpływ na rozmowę ma frazes, którego właśnie użyliśmy. W sprzedaży dowiadujemy się o tym już po czasie,…
Czytaj więcejZapewne część osób, które przeczytały powyższy tytuł, stwierdziło, że nie wie, czym jest lead magnet. Tymczasem prawda jest taka, że na pewno każdy czytelnik kiedyś z niego skorzystał, nie zdając…
Czytaj więcejOd razu przyznajemy, że tytuł tego artykułu jest mylący. Nie podamy tutaj uniwersalnego wzoru oferty handlowej, ponieważ… taki wzór nie istnieje. Nie jest tak, że to, co przyciąga klientów do…
Czytaj więcejKażdy, kto pracuje z Klientem, ma nadzieję, że jego produkt jest w stanie obronić się sam. Niestety – nawet najlepsze towary odchodzą w zapomnienie bez dobrego marketingu. Dużo się mówi…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 44
- Następne »