BLOG

Kilka technik sprzedaży na nowy rok 2022

Kilka technik sprzedaży na nowy rok 2022

27 grudnia 2021

Czy w 2022 roku techniki sprzedaży są jeszcze w ogóle potrzebne? – takie pytanie można sobie zadać, czytając o marketingu z początku XXI wieku. Pojawiają się tam przykłady takich działań,…

Czytaj więcej
Jak NIE prowadzić kampanii marketingowej. Poradnik w 5 krokach

Jak NIE prowadzić kampanii marketingowej. Poradnik w 5 krokach

22 grudnia 2021

Znacznie prościej jest przygotować nieskuteczną kampanię marketingową, niż taką naprawdę dobrą. Dlatego w tym artykule zaczniemy od łatwiejszego zadania i popełnimy pięć błędów, żeby każdy czytelnik mógł się na nich…

Czytaj więcej
Niemiec płakał jak sprzedawał, czyli sprzedażowe zakazane zwroty

„Niemiec płakał jak sprzedawał”, czyli sprzedażowe zakazane klątwy

17 grudnia 2021

Słowa mają wielką moc. Czasem nie zdajemy sobie nawet sprawy z tego, jaki wpływ na rozmowę ma frazes, którego właśnie użyliśmy. W sprzedaży dowiadujemy się o tym już po czasie,…

Czytaj więcej
Lead magnet. Przyciągnij nowych Klientów!

Lead magnet. Przyciągnij nowych Klientów!

11 grudnia 2021

Zapewne część osób, które przeczytały powyższy tytuł, stwierdziło, że nie wie, czym jest lead magnet. Tymczasem prawda jest taka, że na pewno każdy czytelnik kiedyś z niego skorzystał, nie zdając…

Czytaj więcej
Wzór oferty handlowej dla zabieganych

Wzór oferty handlowej dla zabieganych

25 listopada 2021

Od razu przyznajemy, że tytuł tego artykułu jest mylący. Nie podamy tutaj uniwersalnego wzoru oferty handlowej, ponieważ… taki wzór nie istnieje. Nie jest tak, że to, co przyciąga klientów do…

Czytaj więcej
Pracuj mądrzej, nie ciężej – statystyki dla marketerów B2B

Pracuj mądrzej, nie ciężej – statystyki dla marketerów B2B

19 listopada 2021

Każdy, kto pracuje z Klientem, ma nadzieję, że jego produkt jest w stanie obronić się sam. Niestety – nawet najlepsze towary odchodzą w zapomnienie bez dobrego marketingu. Dużo się mówi…

Czytaj więcej