BLOG

Skuteczna obsługa leadów. Tylko jak ją przeprowadzić?

Skuteczna obsługa leadów. Tylko jak ją przeprowadzić?

23 września 2021

Lead to kontakt, w skrócie: adres e-mail lub numer telefonu klienta, potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą, którego następnie musimy poprowadzić w taki sposób, aby sfinalizować transakcję w sposób korzystny. W kontekście…

Czytaj więcej
Jak zwiększyć sprzedaż, czyli techniki, które naprawdę działają

Jak zwiększyć sprzedaż, czyli techniki, które naprawdę działają

14 września 2021

Walczysz z całych sił o zwiększenie sprzedaży, Twoi klienci uważnie słuchają, kiwają głową, dopytują o szczegóły, a potem… idą kupić u konkurencji. Masz wrażenie, że pracujesz na 120% procent, a…

Czytaj więcej
Jak założyć sklep internetowy [SZYBKO]

Jak założyć sklep internetowy [SZYBKO]

7 września 2021

Pandemia udowodniła, jak ważna jest możliwość dokonywania zakupów online: podczas lockdownu wszyscy zaczęliśmy kupować praktycznie wyłącznie przez internet. Przedsiębiorcy wyciągnęli z tego prosty wniosek – brak sklepu w sieci oznacza…

Czytaj więcej
Trzy wtyczki do Twojego sklepu internetowego, które robią różnicę

Pięć wtyczek do Twojego sklepu internetowego, które robią różnicę

27 sierpnia 2021

Stworzenie sklepu internetowego może wydawać się skomplikowane, ale wystarczy podstawowa umiejętność obsługi komputera, aby zacząć sprzedawać online. Na szczęście wiele witryn oferuje darmowe narzędzia i usprawnienia, które sprawiają, że prowadzenie…

Czytaj więcej
Czy marketing to sprzedaż? Jak rozmawiać z potencjalnymi klientami

Czy marketing to sprzedaż? Jak rozmawiać z potencjalnymi klientami

24 sierpnia 2021

Sprzedaż to nie jest dokładnie to samo, co marketing, ale skuteczna sprzedaż to zdecydowanie wynik dobrego marketingu. Aby wzbudzić zaufanie Klienta i przekonać go do naszej oferty powinniśmy wiedzieć, jak…

Czytaj więcej
Lead – co to jest i jak je pozyskiwać?

Lead – co to jest i jak je pozyskiwać?

20 sierpnia 2021

Działając na rynku, firma musi pozyskiwać jak największą liczbę klientów, a najbardziej nowoczesne sposoby na przyciągnięcie uwagi opierają się na wykorzystaniu innowacji. Jedną z nich jest tzw. lead, który służy…

Czytaj więcej