BLOG

Omija Cię zysk! Uszczelnij swój lejek sprzedażowy

Omija Cię zysk! Uszczelnij swój lejek sprzedażowy

26 września 2021

Już kilka razy zdarzyło nam się użyć tego sformułowania na naszym blogu. Lejek sprzedażowy – co to takiego i dlaczego tak bardzo wpływa na skuteczność naszych działań? W tym wpisie…

Czytaj więcej
Skuteczna obsługa leadów. Tylko jak ją przeprowadzić?

Skuteczna obsługa leadów. Tylko jak ją przeprowadzić?

23 września 2021

Lead to kontakt, w skrócie: adres e-mail lub numer telefonu klienta, potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą, którego następnie musimy poprowadzić w taki sposób, aby sfinalizować transakcję w sposób korzystny. W kontekście…

Czytaj więcej
Jak zwiększyć sprzedaż, czyli techniki, które naprawdę działają

Jak zwiększyć sprzedaż, czyli techniki, które naprawdę działają

14 września 2021

Walczysz z całych sił o zwiększenie sprzedaży, Twoi klienci uważnie słuchają, kiwają głową, dopytują o szczegóły, a potem… idą kupić u konkurencji. Masz wrażenie, że pracujesz na 120% procent, a…

Czytaj więcej
Jak założyć sklep internetowy [SZYBKO]

Jak założyć sklep internetowy [SZYBKO]

7 września 2021

Pandemia udowodniła, jak ważna jest możliwość dokonywania zakupów online: podczas lockdownu wszyscy zaczęliśmy kupować praktycznie wyłącznie przez internet. Przedsiębiorcy wyciągnęli z tego prosty wniosek – brak sklepu w sieci oznacza…

Czytaj więcej
Trzy wtyczki do Twojego sklepu internetowego, które robią różnicę

Pięć wtyczek do Twojego sklepu internetowego, które robią różnicę

27 sierpnia 2021

Stworzenie sklepu internetowego może wydawać się skomplikowane, ale wystarczy podstawowa umiejętność obsługi komputera, aby zacząć sprzedawać online. Na szczęście wiele witryn oferuje darmowe narzędzia i usprawnienia, które sprawiają, że prowadzenie…

Czytaj więcej
Czy marketing to sprzedaż? Jak rozmawiać z potencjalnymi klientami

Czy marketing to sprzedaż? Jak rozmawiać z potencjalnymi klientami

24 sierpnia 2021

Sprzedaż to nie jest dokładnie to samo, co marketing, ale skuteczna sprzedaż to zdecydowanie wynik dobrego marketingu. Aby wzbudzić zaufanie Klienta i przekonać go do naszej oferty powinniśmy wiedzieć, jak…

Czytaj więcej