BLOG
Już kilka razy zdarzyło nam się użyć tego sformułowania na naszym blogu. Lejek sprzedażowy – co to takiego i dlaczego tak bardzo wpływa na skuteczność naszych działań? W tym wpisie…
Czytaj więcejLead to kontakt, w skrócie: adres e-mail lub numer telefonu klienta, potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą, którego następnie musimy poprowadzić w taki sposób, aby sfinalizować transakcję w sposób korzystny. W kontekście…
Czytaj więcejWalczysz z całych sił o zwiększenie sprzedaży, Twoi klienci uważnie słuchają, kiwają głową, dopytują o szczegóły, a potem… idą kupić u konkurencji. Masz wrażenie, że pracujesz na 120% procent, a…
Czytaj więcejPandemia udowodniła, jak ważna jest możliwość dokonywania zakupów online: podczas lockdownu wszyscy zaczęliśmy kupować praktycznie wyłącznie przez internet. Przedsiębiorcy wyciągnęli z tego prosty wniosek – brak sklepu w sieci oznacza…
Czytaj więcejStworzenie sklepu internetowego może wydawać się skomplikowane, ale wystarczy podstawowa umiejętność obsługi komputera, aby zacząć sprzedawać online. Na szczęście wiele witryn oferuje darmowe narzędzia i usprawnienia, które sprawiają, że prowadzenie…
Czytaj więcejSprzedaż to nie jest dokładnie to samo, co marketing, ale skuteczna sprzedaż to zdecydowanie wynik dobrego marketingu. Aby wzbudzić zaufanie Klienta i przekonać go do naszej oferty powinniśmy wiedzieć, jak…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 44
- Następne »