BLOG

Lead – co to jest i jak je pozyskiwać?

Lead – co to jest i jak je pozyskiwać?

20 sierpnia 2021

Działając na rynku, firma musi pozyskiwać jak największą liczbę klientów, a najbardziej nowoczesne sposoby na przyciągnięcie uwagi opierają się na wykorzystaniu innowacji. Jedną z nich jest tzw. lead, który służy…

Czytaj więcej
Jak napisać ofertę handlową, czyli dobre pierwsze wrażenie

Jak napisać ofertę handlową, czyli dobre pierwsze wrażenie

7 sierpnia 2021

Czy zgodzisz się z powiedzeniem, że najbardziej liczy się pierwsze wrażenie? Podczas prowadzenia biznesu bez przerwy stajemy przed wyzwaniem sprawienia dobrego wrażenia: przy każdym spotkaniu z potencjalnym klientem. Czasami bowiem…

Czytaj więcej
Posty z samego rana, czyli kiedy publikować w social mediach

Posty z samego rana, czyli kiedy publikować w social mediach

27 lipca 2021

Przez Facebooka bezustannie płynie rzeka postów od setek tysięcy profili, ponieważ każdy doskonale wie, że to najważniejsze narzędzie marketingowe do budowania zaufanej bazy klientów. Trzeba tylko działać tak, aby przyciągnąć…

Czytaj więcej
Koniec z Facebook Analitycs. Co dalej?

Koniec z Facebook Analitycs. Co dalej?

23 lipca 2021

30 czerwca tego roku Facebook wyłączył narzędzie Facebook Analytics. Informacja o tym pojawiła się w kwietniu i od razu wstrząsnęła branżą marketingową, ponieważ aplikacja ta wiele lat pomagała markom w…

Czytaj więcej
Rozmiar ma znaczenie... przynajmniej gdy mowa o reklamie w Google

Rozmiar ma znaczenie… przynajmniej wtedy, gdy mowa o reklamie w Google

14 lipca 2021

Przygotowanie i optymalizacja reklam w Google Display potrafią sprawić kłopoty – i niestety, kłopoty te prawie zawsze oznaczają dodatkowe koszty. Często działamy na tym polu według zasady prób i błędów,…

Czytaj więcej
Jak stworzyć „profil idealnego klienta”?

Jak stworzyć „profil idealnego klienta”?

7 lipca 2021

Koncept „The Buyer Persona” stał się we współczesnym marketingu niezbędnym narzędziem, które przede wszystkim umożliwia szybsze realizowanie założeń biznesowych. Jeśli chciałbyś skonstruować swój własny profil idealnego klienta, to trafiłeś w…

Czytaj więcej