BLOG
Działając na rynku, firma musi pozyskiwać jak największą liczbę klientów, a najbardziej nowoczesne sposoby na przyciągnięcie uwagi opierają się na wykorzystaniu innowacji. Jedną z nich jest tzw. lead, który służy…
Czytaj więcejCzy zgodzisz się z powiedzeniem, że najbardziej liczy się pierwsze wrażenie? Podczas prowadzenia biznesu bez przerwy stajemy przed wyzwaniem sprawienia dobrego wrażenia: przy każdym spotkaniu z potencjalnym klientem. Czasami bowiem…
Czytaj więcejPrzez Facebooka bezustannie płynie rzeka postów od setek tysięcy profili, ponieważ każdy doskonale wie, że to najważniejsze narzędzie marketingowe do budowania zaufanej bazy klientów. Trzeba tylko działać tak, aby przyciągnąć…
Czytaj więcej30 czerwca tego roku Facebook wyłączył narzędzie Facebook Analytics. Informacja o tym pojawiła się w kwietniu i od razu wstrząsnęła branżą marketingową, ponieważ aplikacja ta wiele lat pomagała markom w…
Czytaj więcejPrzygotowanie i optymalizacja reklam w Google Display potrafią sprawić kłopoty – i niestety, kłopoty te prawie zawsze oznaczają dodatkowe koszty. Często działamy na tym polu według zasady prób i błędów,…
Czytaj więcejKoncept „The Buyer Persona” stał się we współczesnym marketingu niezbędnym narzędziem, które przede wszystkim umożliwia szybsze realizowanie założeń biznesowych. Jeśli chciałbyś skonstruować swój własny profil idealnego klienta, to trafiłeś w…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 44
- Następne »