BLOG

Zakładka „o nas” już niestraszna. Jak napisać autoprezentację w 5 krokach

Zakładka „o nas” już niestraszna. Jak napisać autoprezentację w 5 krokach

14 listopada 2021

Czy czasem nie masz wrażenia, że każdy artykuł „o nas” jest identyczny? Wszystkie teksty to te same wyświechtane frazesy o „zgranych zespołach”, „liderach na rynku”, „nieustannie rozwijających się”. Jak to…

Czytaj więcej
Marketing na LinkedIn, czyli jak pozyskać klientów z tej platformy

Marketing na LinkedIn, czyli jak pozyskać klientów z tej platformy?

9 listopada 2021

LinkedIn to znana platforma społecznościowa, która ma na celu umożliwić nam nawiązywanie kontaktów biznesowych. W Polsce również coraz częściej wykorzystujemy ją do budowania sieci leadów, choć większość z nas niezbyt…

Czytaj więcej
Twój sklep internetowy pilnie potrzebuje tych modułów

Twój sklep internetowy pilnie potrzebuje tych modułów

27 października 2021

Założyłeś już sklep internetowy, przygotowałeś logo oraz chwytliwe hasła reklamowe. Sprzedaż ruszyła i idzie całkiem nieźle. Czy to wreszcie pora, aby osiąść na laurach? Niestety – biznes nigdy nie śpi!…

Czytaj więcej
Komunikacja marki, czyli audyt marketingowy – dlaczego go potrzebujesz?

Komunikacja marki, czyli audyt marketingowy – dlaczego go potrzebujesz?

24 października 2021

Kiedy opowiadasz o swojej pracy znajomym, to używasz zupełnie innego języka, niż kiedy mówisz do inwestora, prawda? Wynika to z faktu, że na co dzień stosujemy różne strategie komunikacyjne w…

Czytaj więcej
Reklama, która sama sprzeda produkt? Możesz taką stworzyć!

Reklama, która sama sprzeda produkt? Możesz taką stworzyć!

20 października 2021

Reklama w Internecie to praktycznie nasz chleb powszedni. Biały szum atakuje użytkowników z każdej strony, sprawiając, że automatycznie ignorujemy na witrynie wszystko, co wygląda jak baner reklamowy. Jak się okazuje,…

Czytaj więcej
3 pytania, dzięki którym nauczysz się pozyskiwać leady

3 pytania, dzięki którym nauczysz się pozyskiwać leady

17 października 2021

Kampanie lead generation mają na celu przyciągnięcie do marki jak największą liczbę Klientów, spośród których część nawiąże z nią długofalową współpracę. Sprawnie przygotowana akcja marketingowa to najlepszy sposób, aby zagwarantować…

Czytaj więcej