BLOG
Algorytm Facebooka przekształca się ciągle. Aktualna polityka platformy wspiera interakcję z fanami oraz daje im większą kontrolę nad kontentem. Aby wykorzystać ten fakt, musimy dokładnie zrozumieć, w jaki sposób odbywa…
Czytaj więcejPlatformy społecznościowe może w marketingu wykorzystywać każdy – nawet najmniejsze, jednoosobowe firmy i artyści. W zeszłym roku na Instagramie odkrywano wiele nowych sposobów dotarcia do klienta i piękne fotografie stały…
Czytaj więcejCiężka praca nie gwarantuje sukcesu w czasie pandemii. Małe biznesy są szczególnie zagrożone w takiej sytuacji, gdyż bezustannie wisi nad nimi widmo obostrzeń nałożonych przez państwo, które w końcu mogą…
Czytaj więcejW 2019 r. research przeprowadzony przez Edelmana wykazał, że trzech na czterech użytkowników unika reklam. Aż 47% przyznało, że zmienili swój sposób poruszania się w Internecie, aby widzieć mniej reklam,…
Czytaj więcejDoświadczenie klienta, czyli Customer Experience, jest obszarem zarządzania firmą. Gałąź ta zajmuje się badaniem emocji i przeżyć klienta związanych z daną marką. Korzystanie z produktu lub usługi zawsze skutkuje określoną…
Czytaj więcejCzy wiesz o tym, że ludzie, do których chcesz dotrzeć, są zupełnie inni niż rok temu? Obecne potrzeby, preferencje i pragnienia zmieniły się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jedną z…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 44
- Następne »