BLOG

Pay per click w 2020 r. - 3 lekcje na przyszłość

Pay per click w 2020 r. – 3 lekcje na przyszłość

16 lutego 2021

PPC to skrót od Pay Per Click, który oznacza “opłatę za kliknięcie”. Kiedy ktoś kliknie reklamę PPC, reklamodawca zostaje obciążony określonym kosztem – nie płaci za samo wyświetlenie. Sama cena…

Czytaj więcej
Pozycjonowanie marki. Kompletny przewodnik

Pozycjonowanie marki. Przewodnik

7 lutego 2021

Zastanów się – co odróżnia Cię od konkurencji? Odpowiedź brzmi: Twoja marka. Silna marka to przepis na sukces, a ciągłe pojawianie się w świadmości odbiorców oznacza budowanie silnej marki, a…

Czytaj więcej
3 najczęstsze błędy w Google Ads – edycja 2021

3 najczęstsze błędy w Google Ads – edycja 2021

29 stycznia 2021

Odkąd Google Ads intensywnie się rozwija, użytkownikom coraz trudniej pamiętać o wszystkich nowych funkcjach oraz potencjalnych problemach. Ale na szczęście są od tego specjaliści! Mimo że każde konto w tej…

Czytaj więcej
Przewodnik po Facebook Ads - akceptacja reklam

Przewodnik po Facebook Ads – akceptacja reklam

23 stycznia 2021

Podążanie za wszystkimi zasadami Facebook ads to niełatwe zadanie. Pojawiają się przy tym pytania: co mogę reklamować, w jaki sposób i komu? A nawet jeśli już zdołasz uporać się z…

Czytaj więcej
Czasami warto być w złym humorze! Nowe trendy w marketingu

Czasami warto być w złym humorze. Nowe trendy w marketingu

18 stycznia 2021

Zdarzyło Ci się kiedyś wstać lewą nogą? W niektóre dni marzymy tylko o tym, aby wrócić z powrotem do łóżka. A jeśli musisz napisać post w mediach społecznościowych? Ułożyć przemiłego…

Czytaj więcej
Analiza SWOT. Jak pomaga w planowaniu marketingu?

Analiza SWOT. Jak pomaga w planowaniu marketingu?

8 stycznia 2021

Kiedy przedsiębiorstwo rośnie, musimy stawić czoła większej ilości wyzwań oraz przeszkód, ale i napotykamy na coraz to lepsze możliwości. Pytanie brzmi: w jaki sposób określać priorytety? Które inicjatywy warto wprowadzić…

Czytaj więcej