BLOG
PPC to skrót od Pay Per Click, który oznacza “opłatę za kliknięcie”. Kiedy ktoś kliknie reklamę PPC, reklamodawca zostaje obciążony określonym kosztem – nie płaci za samo wyświetlenie. Sama cena…
Czytaj więcejZastanów się – co odróżnia Cię od konkurencji? Odpowiedź brzmi: Twoja marka. Silna marka to przepis na sukces, a ciągłe pojawianie się w świadmości odbiorców oznacza budowanie silnej marki, a…
Czytaj więcejOdkąd Google Ads intensywnie się rozwija, użytkownikom coraz trudniej pamiętać o wszystkich nowych funkcjach oraz potencjalnych problemach. Ale na szczęście są od tego specjaliści! Mimo że każde konto w tej…
Czytaj więcejPodążanie za wszystkimi zasadami Facebook ads to niełatwe zadanie. Pojawiają się przy tym pytania: co mogę reklamować, w jaki sposób i komu? A nawet jeśli już zdołasz uporać się z…
Czytaj więcejZdarzyło Ci się kiedyś wstać lewą nogą? W niektóre dni marzymy tylko o tym, aby wrócić z powrotem do łóżka. A jeśli musisz napisać post w mediach społecznościowych? Ułożyć przemiłego…
Czytaj więcejKiedy przedsiębiorstwo rośnie, musimy stawić czoła większej ilości wyzwań oraz przeszkód, ale i napotykamy na coraz to lepsze możliwości. Pytanie brzmi: w jaki sposób określać priorytety? Które inicjatywy warto wprowadzić…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 44
- Następne »