BLOG
Czy wiesz, że nieodpowiednie godziny publikowania postów potrafią skutecznie zniweczyć Twoją kampanię marketingową? Algorytm Facebooka wyświetla użytkownikom treści w odpowiedniej kolejności, a na tę wpływ ma właśnie czas. W jaki…
Czytaj więcejStartegia marketingowa nie może składać się tylko z jednego elementu. Aby zrealizować założenia musimy zdywersyfikować nasze działania i, przede wszystkim, dostosować cele do rodzaju contentu, z jakim działamy. Każdy rodzaj…
Czytaj więcejZ czym wiązał się rok 2020? Z pandemią, z ogromnym niepokojem społecznym i wydarzeniami, które podzieliły ludzi. Czy możemy zatem przewidywać, z jakimi trendami będziemy mieć do czynienia w przyszłych…
Czytaj więcejNic tak bardzo nie przyciąga uwagi na Instagramie, jak Stories. Ten format pozwala na pokazywanie informacji o firmie, a jak podaje sama platforma – 1/3 najchętniej oglądanych relacji to właśnie…
Czytaj więcejJeśli korzystasz z social mediów w marketingu, z pewnością nieobce są Ci terminy takie jak monitoring i nasłuchiwanie społeczne. Ale czy wiesz, co oznaczają? Wbrew pozorom, nie powinny być stosowane…
Czytaj więcejCzy istnieje możliwość, aby szybko wypozycjonować dowolną stronę? Bez poświęcania czasu i energii na backlinki (ang. linki zwrotne), budowanie strony i wymianę jej zawartości? Tak – są nimi featured snippets!…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 44
- Następne »