BLOG

Małe przedsiębiorstwa są w tarapatach. Ale się nie poddają - mówi Facebook

Małe przedsiębiorstwa są w tarapatach. Ale się nie poddają – mówi Facebook

14 listopada 2020

Najmniejsze firmy są podstawą globalnej ekonomii. Przed pandemią zatrudniały 60-70% osób w skali kraju – jako restauracje, salony fryzjerskie i sklepy. To te punkty były niezbędne do funkcjonowania gospodarki. Niestety,…

Czytaj więcej
Narzędzia do analizy danych social media. Co warto znać?

Narzędzia do analizy danych social media. Co warto znać?

7 listopada 2020

Social media marketing to podstawa dla coraz większej liczby przedsiębiorstw. Wszyscy chcą inwestować w te technologie – ale nic nie przyjdzie ze świetnego contentu, jeżeli nie będziemy umieli poprawnie zinterpretować…

Czytaj więcej
Yelp wprowadza antyrasistowskie narzędzia

Yelp wprowadza antyrasistowskie narzędzia

27 października 2020

Amerykańska platforma postanowiła wprowadzić dwa rozwiązania, które mają za zadanie zwalczać rasizm i wspierać mniejszości. Yelp nawiązał współpracę z konsorcjum Open to All, tworząc program szkoleniowy mający na celu poprawić…

Czytaj więcej
Real-time marketing, czyli skuteczna strategia w social media

Real-time marketing, czyli skuteczna strategia w social media

21 października 2020

Choć wydaje się, że częściej jako użytkownicy korzystamy ze streamingów (np. podcasty), to marketing czasu rzeczywistego nadal stanowi istotną część strategii marek. Najnowsze badanie przeprowadzone przez Monetate and Econsultancy pokazuje,…

Czytaj więcej
Dlaczego Twój event to niewypał i jak go naprawić?

Dlaczego Twój event to niewypał i jak go naprawić?

14 października 2020

W ilu wirtualnych wydarzeniach uczestniczyłeś ostatnio? Jak wynika z danych, obecnie każdego dnia organizowanych jest miliard eventów w każdej części świata. Tylko jak wiele z nich jest godnych zapamiętania? Zastanawialiście…

Czytaj więcej
4 najczęstsze błędy w Google Ads i jak je zniwelować

4 najczęstsze błędy w Google Ads i jak je zniwelować

7 października 2020

Marketing internetowy ciągle się zmienia i to, co działało jeszcze kilka miesięcy temu, dzisiaj może nawet zaszkodzić. Google Advertising to dobra platforma do prowadzenia swoich kampanii, ale ważne jest ciągłe…

Czytaj więcej