BLOG
O viral marketingu mówimy wtedy, gdy content przyciąga uwagę użytkowników do takiego stopnia, że jest szeroko rozsyłany publicznie. Najczęściej viralami stają się memy lub wideo, jednak możliwe jest wykorzystanie sieci…
Czytaj więcejW ostatniej dekadzie social media stały się niemożliwe do pominięcia przy planowaniu strategii marketingowej. Dlaczego? Ponieważ, wg badania We Are Social, w 2020 r. liczba osób używających mediów społecznościowych wzrosła…
Czytaj więcejNie od dziś wiadomo, że konkurencja o jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania Google jest zacięta. E-przedsiębiorstwa ciągle próbują trafić w zmienny algorytm Google. Pierwsze miejsce na liście wyszukiwań wiąże…
Czytaj więcejSprzedaż jest zestawem praktycznych umiejętności i technik, które pozwalają nawiązać relację między sprzedawcą a klientem oraz umożliwiają zakomunikowanie temu drugiemu, że oferujemy coś, co zaspokoi jego potrzeby. Tym samym kluczowe…
Czytaj więcejTwitter jest bardzo popularnym serwisem społecznościowym, który umożliwia mikroblogowanie. Jest to świetna platforma, która często używana jest do promowania produktów, biznesu, a także wielu innych rzeczy. Zdarza się także, że…
Czytaj więcejRóżnorodność i ogromna dostępność towarów i usług z wielu branż stanowią niekwestionowaną zaletę dla konsumentów. Z kolei przedsiębiorców stawiają w obliczu ogromnego wyzwania, którym jest skuteczne wyróżnienie się na tle…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 44
- Następne »