BLOG

Viral - co to? Jak działa viral marketing i jak z niego skorzystać

Viral – co to? Jak działa viral marketing i jak z niego skorzystać

14 sierpnia 2020

O viral marketingu mówimy wtedy, gdy content przyciąga uwagę użytkowników do takiego stopnia, że jest szeroko rozsyłany publicznie. Najczęściej viralami stają się memy lub wideo, jednak możliwe jest wykorzystanie sieci…

Czytaj więcej
Content marketing - 5 trendów, które warto naśladować

Content marketing – 5 trendów, które warto naśladować

7 sierpnia 2020

W ostatniej dekadzie social media stały się niemożliwe do pominięcia przy planowaniu strategii marketingowej. Dlaczego? Ponieważ, wg badania We Are Social, w 2020 r. liczba osób używających mediów społecznościowych wzrosła…

Czytaj więcej
Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego?

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego?

28 lipca 2020

Nie od dziś wiadomo, że konkurencja o jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwania Google jest zacięta. E-przedsiębiorstwa ciągle próbują trafić w zmienny algorytm Google. Pierwsze miejsce na liście wyszukiwań wiąże…

Czytaj więcej
Jak zachęcić klienta do kupna produktu - psychologia sprzedaży

Jak zachęcić klienta do kupna produktu – psychologia sprzedaży

21 lipca 2020

Sprzedaż jest zestawem praktycznych umiejętności i technik, które pozwalają nawiązać relację między sprzedawcą a klientem oraz umożliwiają zakomunikowanie temu drugiemu, że oferujemy coś, co zaspokoi jego potrzeby. Tym samym kluczowe…

Czytaj więcej
Twitter - jak zdobyć obserwujących? 3 sposoby na poszerzenie grona odbiorców

Twitter – jak zdobyć obserwujących? 3 sposoby na poszerzenie grona odbiorców

14 lipca 2020

Twitter jest bardzo popularnym serwisem społecznościowym, który umożliwia mikroblogowanie. Jest to świetna platforma, która często używana jest do promowania produktów, biznesu, a także wielu innych rzeczy. Zdarza się także, że…

Czytaj więcej
Marketing szeptany na forach internetowych - czym jest i jak go prowadzić?

Marketing szeptany na forach internetowych – czym jest i jak go prowadzić?

7 lipca 2020

Różnorodność i ogromna dostępność towarów i usług z wielu branż stanowią niekwestionowaną zaletę dla konsumentów. Z kolei przedsiębiorców stawiają w obliczu ogromnego wyzwania, którym jest skuteczne wyróżnienie się na tle…

Czytaj więcej