BLOG

Google internetowe rewolucje - certyfikat i kurs marketingu internetowego - czy warto?

Google internetowe rewolucje – certyfikat i kurs marketingu internetowego – czy warto?

19 maja 2020

Marketing internetowy to obszar rynku, który w ostatnich latach niezwykle prężnie się rozwija. W okresie panującej epidemii ze względu na wielość aktywności, które przeniosły się do sfery online, można dostrzec…

Czytaj więcej
Dlaczego warto promować firmę w czasie pandemii?

Dlaczego warto promować firmę w czasie pandemii?

7 maja 2020

Jeśli sytuacja Twojej firmy i jej kondycja finansowa na to pozwala, inwestuj w reklamę i działania marketingowe, pomimo trwającej obecnie pandemii. Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się, dlaczego nie warto…

Czytaj więcej
O czym pamiętać, aby osiągnąć jak największy ROAS w reklamach na Facebooku i w Google?

O czym pamiętać, aby osiągnąć jak największy ROAS w reklamach na Facebooku i w Google?

28 kwietnia 2020

Marketing cyfrowy jest współczesnym elementem strategii gospodarczej, który wykorzystuje globalną sieć internetową oraz technologie cyfrowe, takie jak komputery stacjonarne, telefony komórkowe bądź inne elektroniczne media i platformy do promowania produktów…

Czytaj więcej
Czym jest Twich? Jak można go wykorzystać w marketingu?

Czym jest Twich? Jak można go wykorzystać w marketingu?

21 kwietnia 2020

W ostatnich latach na znaczeniu bardzo zyskuje streaming treści. Nie mamy tutaj na myśli tylko Netfliksa i innych usług VOD, ale także Twitch. To prężnie rozwijający się serwis, który przyciąga…

Czytaj więcej
Jak marki wykorzystują WhatsApp do marketingu?

Jak marki wykorzystują WhatsApp do marketingu?

14 kwietnia 2020

WhatsApp to obecnie najpopularniejsza aplikacja do komunikacji, z której rocznie korzysta ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie. Początkowo służyła ona głównie do wymiany wiadomości tekstowych, zdjęć i plików wideo,…

Czytaj więcej
Ważne aspekty sitemapy - o czym należy pamiętać?

Ważne aspekty sitemapy – o czym należy pamiętać?

7 kwietnia 2020

Mapa strony (z ang. sitemap) to plik XLM, w którym znajdują się wszystkie możliwe do indeksowania adresy URL. Informują one wyszukiwarki, jak np. Google, o zawartości naszej strony internetowej, o…

Czytaj więcej