BLOG
Wyobraź sobie, że codziennie otwierasz aplikację Instagrama (a może nawet kilka razy dziennie) i przeglądasz nowe posty. Jak zwykle natrafiasz na zdjęcie wrzucone przez Smaczne-go: firmę cateringową. Lubisz tę markę,…
Czytaj więcejOd czasu do czasu każdego właściciela firmy i każdego kierownika nawiedza myśl, że trzeba jakoś zmienić działania marketingowe. Najczęściej słuchamy wtedy fachowych podcastów, czytamy poradniki albo nawet udajemy się na…
Czytaj więcejTo, jak zachęcić Klienta do zakupu, spędza sen z powiek wszystkim marketingowcom. W końcu od tego są – żeby zainteresowany użytkownik zostawił w firmie swoje pieniądze. Zaskakujące jest to, jak…
Czytaj więcejW marketingu muszą pracować osoby wielozadaniowe, które nie boją się wyzwań. To dziedzina tak samo intuicyjna, jak i analityczna; tak samo artystyczna, jak i matematyczna. Od teorii jeszcze ważniejsza jest…
Czytaj więcejJeśli chodzi o marketing, to media społecznościowe obrosły już swego rodzaju legendami. Często handlowcy wyobrażają sobie (a może tylko tak mówią), że profile w social media są lekiem na każdy…
Czytaj więcejCase study to świetne narzędzie w marketingu. Dlaczego? Ponieważ łączy w sobie dobre referencje i prezentację firmy. To forma, która jak żadna inna pokazuje, że mamy zadowolonych Klientów oraz nasza…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 44
- Następne »