BLOG

4 powody, dla których warto istnieć w social mediach

4 powody, dla których warto istnieć w social mediach

12 maja 2022

Wyobraź sobie, że codziennie otwierasz aplikację Instagrama (a może nawet kilka razy dziennie) i przeglądasz nowe posty. Jak zwykle natrafiasz na zdjęcie wrzucone przez Smaczne-go: firmę cateringową. Lubisz tę markę,…

Czytaj więcej
Wiosenne porządki w marketingu

Wiosenne porządki w marketingu

5 maja 2022

Od czasu do czasu każdego właściciela firmy i każdego kierownika nawiedza myśl, że trzeba jakoś zmienić działania marketingowe. Najczęściej słuchamy wtedy fachowych podcastów, czytamy poradniki albo nawet udajemy się na…

Czytaj więcej
Halo! Jak się rozmawia z Klientem?

Halo! Jak się rozmawia z Klientem?

27 kwietnia 2022

To, jak zachęcić Klienta do zakupu, spędza sen z powiek wszystkim marketingowcom. W końcu od tego są – żeby zainteresowany użytkownik zostawił w firmie swoje pieniądze. Zaskakujące jest to, jak…

Czytaj więcej
Kurs przyspieszony: idealny specjalista od marketingu

Kurs przyspieszony: idealny specjalista od marketingu

22 kwietnia 2022

W marketingu muszą pracować osoby wielozadaniowe, które nie boją się wyzwań. To dziedzina tak samo intuicyjna, jak i analityczna; tak samo artystyczna, jak i matematyczna. Od teorii jeszcze ważniejsza jest…

Czytaj więcej
Dlaczego social mediów nie można pominąć w marketingu B2B

Dlaczego social mediów nie można pominąć w marketingu B2B

16 kwietnia 2022

Jeśli chodzi o marketing, to media społecznościowe obrosły już swego rodzaju legendami. Często handlowcy wyobrażają sobie (a może tylko tak mówią), że profile w social media są lekiem na każdy…

Czytaj więcej
Tworzenie Case Study - przekonaj do siebie Klienta

Tworzenie Case Study – przekonaj do siebie Klienta

9 kwietnia 2022

Case study to świetne narzędzie w marketingu. Dlaczego? Ponieważ łączy w sobie dobre referencje i prezentację firmy. To forma, która jak żadna inna pokazuje, że mamy zadowolonych Klientów oraz nasza…

Czytaj więcej