BLOG

Jak trafić z reklamą do generacji Z w 2020?

Jak trafić z reklamą do generacji Z w 2020?

7 stycznia 2020

  Rozwój technologiczny sprawił, że dziś różnice pokoleniowe są większe niż kiedykolwiek. Zatem w jaki sposób skutecznie tworzyć treści marketingowe dla młodych dorosłych? Uważamy, że czas wielkich zmian dopiero nadchodzi.…

Czytaj więcej
TikTok, czyli fenomen, który powinieneś znać. Czym jest ta platforma?

TikTok, czyli fenomen, który powinieneś znać. Czym jest ta platforma?

27 grudnia 2019

Większość z nas słyszała już o aplikacjach takich jak Snapchat, który umożliwia przesyłanie filmików czy zdjęć do znajomych oraz Spotify, które pozwala rozkoszować się muzyką naszych idoli. Istnieje jednak narzędzie…

Czytaj więcej
Robots.txt - czym jest i dlaczego każda strona powinna go posiadać

Robots.txt – czym jest i dlaczego każda strona powinna go posiadać

16 grudnia 2019

Marketing i pozycjonowanie stron nie ogranicza się jedynie do dostosowania treści tak, by przeglądarki umieszczały ją na wysokiej pozycji. Istnieje również gałąź, która nazywa się technicznym SEO, i opiera się…

Czytaj więcej
Rola merketingu internetowego w dobie wysokiej konkurencji

Rola merketingu internetowego w dobie wysokiej konkurencji

10 grudnia 2019

Marketing internetowy to ostatnimi laty coraz prężniej się rozwija, ponieważ w sieci znajduje się ogromna ilość chętnych na produkty i usługi. Z tego względu coraz więcej firm decyduje się rozszerzyć…

Czytaj więcej
Czy influencer zawsze jest... człowiekiem?

Czy influencer zawsze jest… człowiekiem?

4 grudnia 2019

Wszyscy rozumiemy rolę, jaką influencerzy odgrywają w kampaniach reklamowych wielu współczesnych firm. Osobistości internetowe posiadające swoje grono oddanych fanów to nie tylko dobre źródło do pozyskiwania nowych klientów, ale również…

Czytaj więcej
10 złotych zasad skutecznego bloga

10 złotych zasad skutecznego bloga

21 listopada 2019

Dziś nie trzeba już chyba nikogo przekonywać, że blogosfera jest skutecznym narzędziem marketingowym, niezależnie od charakteru prowadzonej działalności. Przyciąga nowych klientów, buduje pozytywny, ekspercki wizerunek firmy i – jak pokazują…

Czytaj więcej