BLOG

Czy webinary są skuteczne Jak zorganizować ciekawy i skuteczny webinar 1

Dlaczego Instagram usuwa liczbę Like pod zdjęciami? W tych krajach już to nastąpiło, kiedy zmiany wejdą do Polski?

15 listopada 2019

Jeszcze do niedawna trudno było sobie wyobrazić, że Instagram mógłby istnieć bez lajków – w końcu to głównie na nich opiera on swoje działania. Twórcy popularnego serwisu społecznościowego podjęli jednak…

Czytaj więcej
Czy webinary są skuteczne Jak zorganizować ciekawy i skuteczny webinar

Czy webinary są skuteczne? Jak zorganizować ciekawy i skuteczny webinar?

5 listopada 2019

Webinar to narzędzie, które poprzez interakcje z uczestnikami oraz skrupulatnie określoną tematykę wpływa na uzyskanie wartościowej bazy odbiorców. Zorganizowanie internetowego szkolenia na wybranej platformie pozwala na budowanie świadomości marki, umożliwiając…

Czytaj więcej
Lepiej prowadzić marketing swojej firmy samemu czy powierzyć go agencji

Lepiej prowadzić marketing swojej firmy samemu, czy powierzyć go agencji?

31 października 2019

Żeby dotrzeć do potencjalnych klientów, niezbędna jest skuteczna reklama. Obecnie można przedstawić swój produkt lub usługę na wiele różnych sposobów, jednak coraz częściej rzetelny marketing wymaga dużej znajomości aktualnych trendów…

Czytaj więcej
Jak zatrzymać odwiedzających na Twojej stronie internetowej?

Jak zatrzymać odwiedzających na Twojej stronie internetowej?

25 października 2019

Posiadanie profesjonalnej strony internetowej to tylko pierwszy krok do sukcesu. By utrzymać na niej użytkowników, musimy stale angażować ich za pomocą ciekawych treści. Jednak żeby wprowadzić bardziej zaawansowane elementy, najpierw…

Czytaj więcej
Storytelling, czyli historie, które wiążą emocjonalnie odbiorcę. Jak wykorzystać tę metodę do skutecznego marketingu?

Storytelling, czyli historie, które wiążą emocjonalnie odbiorcę. Jak wykorzystać tę metodę do skutecznego marketingu?

18 października 2019

Zanim storytelling stał się techniką marketingu, funkcjonował od tysięcy lat jako sztuka opowiadania doceniana przez każdą z kultur. Niezależnie od tego, czy sięgniemy do słowiańskich dziadów wędrownych, czy japońskich opowiadaczy…

Czytaj więcej
Obraz ważniejszy niż tekst. Dlaczego w marketingu efekt wizualny jest tak istotny?

Obraz ważniejszy niż tekst. Dlaczego w marketingu efekt wizualny jest tak istotny?

10 października 2019

Choć do niedawna to treści pisane odgrywały główną rolę w marketingu internetowym, dziś użytkownicy skłaniają się ku innym formom przekazu. Coraz bardziej popularne stają się obrazy. Dzieje się tak z…

Czytaj więcej