BLOG
Nie, nie chodzi o kupowanie 1 000 botów, które będą zostawiać polubienia i generować komentarze pod postami. Choć niektóre profile stosują takie praktyki, to jest to oczywiście niezgodne z regulaminem…
Czytaj więcejFacebook został uruchomiony w 2004 roku, Instagram w 2010, a TikTok w 2016. Na przestrzeni tych lat wiele się zmieniło w zasadach, które rządzą platformami społecznościowymi, i w efekcie zmienił…
Czytaj więcejPiksel Facebooka, o którym pisaliśmy już tutaj, to narzędzie niezbędne do prowadzenia skutecznego marketingu na “niebieskiej książce”. Piksel działa jak sekretarka, która odnotowuje wszystkie najważniejsze informacje dotyczące użytkowników – co…
Czytaj więcejJak pisaliśmy ostatnio, testy A/B są najlepszym sposobem na sprawdzenie, która wersja reklamy odniesie większy sukces. Kiedy przeprowadzamy takie badanie za pomocą odpowiedniej platformy, narzędzie to wyświetla użytkownikom oba warianty…
Czytaj więcejMedia społecznościowe stały się niezawodnym i głównym narzędziem PR-owym. Praktycznie wszystkie duże marki korzystają z wielu kanałów na raz – Facebooka, Instagrama i Twittera – a wiele sięga także po…
Czytaj więcejCzy rzeczy od razu powstają idealne, czy wymagają częstych poprawek i szlifów, żeby stać się idealnymi? W przypadku kampanii marketingowych sukces odnoszą tylko takie, które są nie tylko dobrze przygotowane,…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 44
- Następne »