BLOG

Współpraca z influencerem - o czym pamiętać

Współpraca z influencerem – o czym pamiętać

25 marca 2023

Ostatnimi czasy infuencer marketing święci sukcesy – wiele marek zaczyna z niego korzystać. Jeśli i Ty przygotowujesz się na taki krok, to dobrze trafiłeś! Poniżej opisujemy wszystko, co trzeba wiedzieć,…

Czytaj więcej
W marketingu też jest miejsce na język inkluzywny

W marketingu też jest miejsce na język inkluzywny

17 marca 2023

W Polsce słowo „inkluzywny” nie kojarzy się zbyt pozytywnie ze względu na napięcia polityczne. Dyskusja społeczna zdominowana jest przez różne partie, które umyślnie wzbudzają silne emocje w swoich wyborcach oraz…

Czytaj więcej
Czy to koniec bezpłatnych social mediów?

Czy to koniec bezpłatnych social mediów?

14 marca 2023

Od wielu tygodni telewizja i gazety w Polsce straszą, że za korzystanie z platform społecznościowych trzeba będzie płacić. Wiele osób wieszczy też, że to koniec social mediów, ponieważ użytkownicy prędzej…

Czytaj więcej
Weryfikacja konta w social mediach - o co chodzi?

Weryfikacja konta w social mediach – o co chodzi?

7 marca 2023

Od marca tego roku opcja Twitter Blue jest dostępna w Polsce. Usługę abonamentową o nazwie Meta Verified zapowiedział również Facebook. Obie opcje jednak bardzo się od siebie różnią. Skąd to…

Czytaj więcej
Meta Advantage w Facebook Ads - wypróbuj nowe możliwości

Meta Advantage w Facebook Ads – wypróbuj nowe możliwości

25 lutego 2023

AI – czyli sztuczna inteligencja – jest obecna w coraz to nowszych obszarach naszego życia: od tworzenia grafik, po spersonalizowane podpowiedzi w urządzeniach czy domach. Ale również marketerzy mogą korzystać…

Czytaj więcej
Nowe oblicze marketingu. Jak social media zmieniły reklamę?

Nowe oblicze marketingu. Jak social media zmieniły reklamę?

20 lutego 2023

Reklama zmienia się tak samo, jak ludzka cywilizacja. Na samym początku sprzedawcy ustnie zachwalali swoje produkty; potem wyposażali szyldy sklepów w obrazki, ponieważ zdolność czytania nie była powszechna; a kiedy…

Czytaj więcej