BLOG
LinkedIn jest platformą dla specjalistów, na której powinna pojawić się każda firma. To doskonałe miejsce do promowania swoich produktów/usług, wymiany ważnych informacji branżowych oraz rekrutacji prawdziwych talentów lub najlepszych specjalistów.…
Czytaj więcejProfil firmowy na portalu społecznościowym to szczególnego rodzaju wizytówka przedsiębiorstwa oraz narzędzie marketingowe o dużym potencjale. Aby jednak właściwie go wykorzystać trzeba podejść do tego zadania odpowiednio. Chociaż trudno określić…
Czytaj więcejJeżeli jesteś właścicielem marki, z pewnością wiesz, że działania promocyjne i prowadzenie firmowego konta pod postacią profilu prywatnego jest zabronione przez Facebook’a. Musisz zatem założyć fanpage, by promować swoją firmę…
Czytaj więcejNiewiele jest branż, które zmieniają się tak szybko, jak właśnie social media. Specjaliści muszą ciągle być na bieżąco nie tylko z trendami i nowinkami od samych twórców aplikacji czy portali…
Czytaj więcejPinterest od kilku lat jest w czołówce portali, których użytkownicy dokonują zakupów. Dlatego też nieustannie rośnie liczba firm posługujących się nią w celu maksymalizacji zysków niskim kosztem. W jaki sposób…
Czytaj więcejTwitter żyje i ma się bardzo dobrze. W cieniu tak wielkich portali, jak Facebook, Instagram, czy LinkedIn uniknął całkowitego zaśmiecenia, dlatego łatwiej się przebić. Twitter to świetne miejsce dla efektywnej…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 44
- Następne »