BLOG

324324324

Profil firmowy na LinkedIn – jak go profesjonalnie przygotować?

17 grudnia 2018

LinkedIn jest platformą dla specjalistów, na której powinna pojawić się każda firma. To doskonałe miejsce do promowania swoich produktów/usług, wymiany ważnych informacji branżowych oraz rekrutacji prawdziwych talentów lub najlepszych specjalistów.…

Czytaj więcej
234324324

Zdjęcia i filmy wykonane telefonem – czy publikować je na profilu firmowym?

10 grudnia 2018

Profil firmowy na portalu społecznościowym to szczególnego rodzaju wizytówka przedsiębiorstwa oraz narzędzie marketingowe o dużym potencjale. Aby jednak właściwie go wykorzystać trzeba podejść do tego zadania odpowiednio. Chociaż trudno określić…

Czytaj więcej
24356786

Jak stworzyć fanpage na Facebooku?

2 grudnia 2018

Jeżeli jesteś właścicielem marki, z pewnością wiesz, że działania promocyjne i prowadzenie firmowego konta pod postacią profilu prywatnego jest zabronione przez Facebook’a. Musisz zatem założyć fanpage, by promować swoją firmę…

Czytaj więcej
przyszlosc social mediow

Przyszłość social mediów, co będzie kolejnym hitem?

26 listopada 2018

Niewiele jest branż, które zmieniają się tak szybko, jak właśnie social media. Specjaliści muszą ciągle być na bieżąco nie tylko z trendami i nowinkami od samych twórców aplikacji czy portali…

Czytaj więcej
pinterest reklama

Jak reklamować się na Pinterest?

19 listopada 2018

Pinterest od kilku lat jest w czołówce portali, których użytkownicy dokonują zakupów. Dlatego też nieustannie rośnie liczba firm posługujących się nią w celu maksymalizacji zysków niskim kosztem. W jaki sposób…

Czytaj więcej
23432432423

Czy Twitter jeszcze żyje? – reklamowanie się na Twitterze

13 listopada 2018

Twitter żyje i ma się bardzo dobrze. W cieniu tak wielkich portali, jak Facebook, Instagram, czy LinkedIn uniknął całkowitego zaśmiecenia, dlatego łatwiej się przebić. Twitter to świetne miejsce dla efektywnej…

Czytaj więcej