BLOG
Zanim zdecydujesz, na jakiej platformie chciałbyś się reklamować, dobrze jest sprawdzić, czy użytkownicy platformy faktycznie należą do twojej grupy docelowej. Przygotowaliśmy specjalne zestawienie, które pomoże Ci podjąć decyzję. Użytkownicy Facebooka…
Czytaj więcejNazwa serwisu społecznościowego Pinterest powstała z połączenia dwóch angielskich słów: „pin” (przypiąć) oraz „interest” (zainteresowanie). W praktyce oznacza to zbieranie treści wizualnych w jednym miejscu i ich grupowanie tematyczne. Chociaż…
Czytaj więcejInstagram to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, które z powodzeniem pozwala dotrzeć do sporej ilości klientów. Siła obrazu, czyli publikowanych zdjęć, to dobry sposób na zachęcenie i przekonanie do…
Czytaj więcejDla każdego dobrego marketingowca skrót KPI nie jest niczym tajemniczym. KPI to kluczowe wskaźniki efektywności (z jęz. ang. Key Performance Indicators). To właśnie na ich podstawie sprzedawcy produktów i usług…
Czytaj więcejMillenialsi, inaczej nazywani Pokoleniem Y, to osoby urodzone w latach 80-tych i 90-tych. Są specyficzną grupą wiekową, której można przypisać konkretne cechy charakterystyczne. Poznanie specyfiki tej grupy docelowej stoi przed…
Czytaj więcejIstnieją różne drogi dotarcia do potencjalnych klientów, bardziej lub mniej oczywiste. Jedno jest pewne – reklama jest dźwignią handlu, dlatego warto wypracować sobie kanały, którymi nasza oferta produktów lub usług…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- Następne »