BLOG

socialfreshart55

Social Media – statystyki użytkowników Facebooka, Snapchata i Instagrama

5 listopada 2018

Zanim zdecydujesz, na jakiej platformie chciałbyś się reklamować, dobrze jest sprawdzić, czy użytkownicy platformy faktycznie należą do twojej grupy docelowej. Przygotowaliśmy specjalne zestawienie, które pomoże Ci podjąć decyzję. Użytkownicy Facebooka…

Czytaj więcej
242343242

Pinterest – pomysł na reklamę sklepów internetowych

29 października 2018

Nazwa serwisu społecznościowego Pinterest powstała z połączenia dwóch angielskich słów: „pin” (przypiąć) oraz „interest” (zainteresowanie). W praktyce oznacza to zbieranie treści wizualnych w jednym miejscu i ich grupowanie tematyczne. Chociaż…

Czytaj więcej
instapost33

Instagram Stories – czyli jak zwiększyć zasięg

22 października 2018

Instagram to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, które z powodzeniem pozwala dotrzeć do sporej ilości klientów. Siła obrazu, czyli publikowanych zdjęć, to dobry sposób na zachęcenie i przekonanie do…

Czytaj więcej
234324

KPI – dlaczego jest taki ważny?

15 października 2018

Dla każdego dobrego marketingowca skrót KPI nie jest niczym tajemniczym. KPI to kluczowe wskaźniki efektywności (z jęz. ang. Key Performance Indicators). To właśnie na ich podstawie sprzedawcy produktów i usług…

Czytaj więcej
Millenials

Jak Millenialsi widzą reklamę?

12 października 2018

Millenialsi, inaczej nazywani Pokoleniem Y, to osoby urodzone w latach 80-tych i 90-tych. Są specyficzną grupą wiekową, której można przypisać konkretne cechy charakterystyczne. Poznanie specyfiki tej grupy docelowej stoi przed…

Czytaj więcej
snap

Czy warto reklamować się na Snapchacie?

1 października 2018

Istnieją różne drogi dotarcia do potencjalnych klientów, bardziej lub mniej oczywiste. Jedno jest pewne – reklama jest dźwignią handlu, dlatego warto wypracować sobie kanały, którymi nasza oferta produktów lub usług…

Czytaj więcej