BLOG

linkedinphoto

Jak wypromować się na LinkedIn?

26 września 2018

LinkedIn to wyjątkowa platforma społecznościowa, różniąca się znacząco od Facebooka czy Twittera i Instagrama. Zrzesza bowiem przede wszystkim przedsiębiorców i specjalistów w swojej dziedzinie – osoby, które promują się nie…

Czytaj więcej
instastory

Jak dodać link do Story na Instagramie?

14 września 2018

Publikacja ciekawego Story na Instagramie może przyciągnąć uwagę dużej liczby Twoich odbiorców. Popularność InstaStory da się jednak przekuć w większą liczbę wizyt na stronie internetowej czy transakcji w sklepie. Osiągniesz to…

Czytaj więcej
chrome

Zmiany w przeglądarce Google Chrome – wersja 69 – wrzesień 2018

11 września 2018

Google Chrome 69 to kolejna wersja przeglądarki od giganta z Mountain View. Została ona wprowadzona wraz z początkiem września 2018 roku i niesie ze sobą nie mniejsze zmiany jak poprzednia…

Czytaj więcej
Czym jest guerrilla marketing?

Czym jest guerrilla marketing?

5 września 2018

Chcesz wspomóc swoje działania marketingowe niewielkim nakładem finansowym? Jeśli szukasz ciekawych sposobów na wypromowanie swojej marki, zainteresuj się marketingiem partyzanckim. Przeczytaj koniecznie o guerrilla marketingu! Marketing partyzancki (z angielskiego guerrilla…

Czytaj więcej
Jak budować świadomość marki?

Jak budować świadomość marki?

29 sierpnia 2018

Proces budowania świadomości marki wśród konsumentów jest złożony i długotrwały. Ci, którzy spodziewają się efektów w mgnieniu oka, mogą poczuć się zawiedzeni. Jednakże późniejsze korzyści, jakie możesz odnieść z posiadania…

Czytaj więcej
Marketing sklepów internetowych – jak go dobrze prowadzić?

Marketing sklepów internetowych – jak go dobrze prowadzić?

25 sierpnia 2018

Dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej w ostatnich latach spowodował powstanie marketingu sklepów internetowych. Czym charakteryzuje się ten rodzaj marketingu, jakich narzędzi używa i jak go dobrze prowadzić? Marketing sklepów internetowych Definicja…

Czytaj więcej