BLOG

emotions

Emocjonalny marketing – jak zadziałać na uczucia, aby klient kupił nasz produkt

15 sierpnia 2018

Reklamy, które sprawiają, że ludzie decydują się na kupno danego produktu odwołują się przede wszystkim do emocji odbiorców, zarówno tych negatywnych, jak i pozytywnych. Wiele badań pokazuje, że klienci częściej…

Czytaj więcej
dlaczegoagencja

Czy warto zlecić prowadzenie kampanii Facebook Ads agencji marketingowej?

8 sierpnia 2018

Z Facebooka korzysta regularnie ponad 2 miliardy osób na świecie. Jest on świetnym miejscem na kampanię reklamową Twojej firmy. Wielu przedsiębiorców promowało lub obecnie promuje swój profil osobiście z różną…

Czytaj więcej
b2b

Czym różni się marketing internetowy B2B od B2C?

6 sierpnia 2018

Można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje marketingu internetowego: B2B oraz B2C. Główna różnica pomiędzy nimi dotyczy stron, pomiędzy którymi zachodzi transakcja. B2B (ang. business-to-business) odnosi się do transakcji, przebiegającej pomiędzy dwoma podmiotami…

Czytaj więcej
seocopy

Jak zwiększyć konwersję poprzez dobry SEO copywriting związany z marką

30 lipca 2018

Jednym z rzadko poruszanych tematów związanych z przekazywaniem treści na strony internetowe, jest pisanie tekstów odnoszących się do marki. Ważne jest, aby te teksty były przyjazne strategii SEO, ale i atrakcyjne dla…

Czytaj więcej
http

Chrome zacznie pokazywać informację, że strony HTTP są niebezpieczne

26 lipca 2018

Duże zmiany czekają użytkowników Google Chrome w nadchodzącym czasie. Wraz z wypuszczeniem wersji przeglądarki 68 – Google zacznie oznaczać strony bez certyfikatu SSL jako niebezpieczne. Jest to małe trzęsienie ziemi…

Czytaj więcej
seocontent

Dlaczego powinieneś zacząć myśleć o Content Marketingu jako strategii SEO

26 lipca 2018

SEO (Search Engine Optimization) może kojarzyć się z tekstami średniej jakości, wręcz naszpikowanymi dużą ilością słów kluczowych. Tymczasem, eksperci SEO coraz częściej korzystają ze strategii content marketingu. Okazuje się, że wykorzystywanie…

Czytaj więcej