BLOG
Reklamy, które sprawiają, że ludzie decydują się na kupno danego produktu odwołują się przede wszystkim do emocji odbiorców, zarówno tych negatywnych, jak i pozytywnych. Wiele badań pokazuje, że klienci częściej…
Czytaj więcejZ Facebooka korzysta regularnie ponad 2 miliardy osób na świecie. Jest on świetnym miejscem na kampanię reklamową Twojej firmy. Wielu przedsiębiorców promowało lub obecnie promuje swój profil osobiście z różną…
Czytaj więcejMożna wyróżnić dwa podstawowe rodzaje marketingu internetowego: B2B oraz B2C. Główna różnica pomiędzy nimi dotyczy stron, pomiędzy którymi zachodzi transakcja. B2B (ang. business-to-business) odnosi się do transakcji, przebiegającej pomiędzy dwoma podmiotami…
Czytaj więcejJednym z rzadko poruszanych tematów związanych z przekazywaniem treści na strony internetowe, jest pisanie tekstów odnoszących się do marki. Ważne jest, aby te teksty były przyjazne strategii SEO, ale i atrakcyjne dla…
Czytaj więcejDuże zmiany czekają użytkowników Google Chrome w nadchodzącym czasie. Wraz z wypuszczeniem wersji przeglądarki 68 – Google zacznie oznaczać strony bez certyfikatu SSL jako niebezpieczne. Jest to małe trzęsienie ziemi…
Czytaj więcejSEO (Search Engine Optimization) może kojarzyć się z tekstami średniej jakości, wręcz naszpikowanymi dużą ilością słów kluczowych. Tymczasem, eksperci SEO coraz częściej korzystają ze strategii content marketingu. Okazuje się, że wykorzystywanie…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 41
- 42
- 43
- 44
- Następne »